گارانتی رهنمون:
ضمانتنامه (کارت گارانتی) رهنمون توافقنامهای بین «شرکت رهنمون فناوری اطلاعات» و مصرف کنندگان محصولات تحت ضمانت این شرکت است. در این توافقنامه شرکت رهنمون متعهد است تا در مدت تعیین شده برای کالای مشخص، چنانچه شامل موارد نقض گارانتی نشود، هر گونه خرابی را دراسرع وقت بصورت رایگان تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض نماید.
جهت استفاده از خدمات پشتیبانی و گارانتی رهنمون از روشهای زیر اقدام فرمایید:
- تماس تلفنی با بخش پشتیبانی: تلفن 89340 (تهران 021) – داخلی 2 خدمات پس از فروش
- مراجعه حضوری: تهران، خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، پلاک 55، طبقه اول واحد خدمات پس از فروش
- ثبت تیکت در سامانه تیکتینگ رهنمون (رهتیک) برای مشتریان دارای قرارداد SLA در آدرس http://rahnamoon.ir/support
ساعات ارائه خدمات:
شنبه تا چهارشنبه: 9:00 تا 16:00
جهت دریافت اطلاعات عمومی و طرح سوالات فنی در خصوص محصولات از روشهای زیر نیز میتوانید بهره مند شوید:
- استفاده از فرم درخواست اطلاعات در وب سایت: http://rahnamoon.ir/تماس-با-رهنمون
- طرح سوال در انجمن تخصصی شبکه رهنمون جهت پاسخگویی یکی از کارشناسان: http://rahnamoon.ir/wiki
شرایط عمومی گارانتی رهنمون:
دستگاه موضوع ضمانتنامه رهنمون در مدت اعتبار گارانتی در صورت خرابی با شرایط زیر تعویض یا تعمیر میگردد:
- ضمانتنامه شامل تجهیزات برگه گارانتی بوده و تجهیزات جانبی (آداپتور، چرخ، اسپلیتر، کابل…) را در بر نمیگیرد.
- در صورت موجود نبودن دستگاه معیوب، دستگاه مشابه با توافق خریدار تحویل و مابه التفاوت مبلغ محاسبه میگردد.
- شرکت مسولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه ندارد، خریدار موظف به تهیه نسخ پشتیبان میباشد.
- در صورتی که ایراد دستگاه تحویلی خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود تعمیر آن با هزینه قابل انجام است.
- حمل دستگاه معیوب به شرکت به عهده خریدار است.
- حق تشخیص شمول شرایط ضمانتنامه برای شرکت محفوظ است.
- در صورت مخدوش بودن یا فقدان هولوگرام گارانتی یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه و کارت، گارانتی باطل است.
- هرگونه آسیب فیزیکی، استفاده از ولتاژ نامناسب، آتش سوزی، تماس با مایعات، شوک، گرد و خاک، مواد شیمیایی، استفاده ناصحیح، لوازم جانبی غیر استاندارد یا تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز، باعث ابطال گارانتی میگردد.
- جهت استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت گارانتی الزامی است. کارت بدون مهر و امضای فروشنده فاقد اعتبار است.
- هنگام ارائه دستگاه به بخش گارانتی، تحویل دستگاه در بسته بندی کامل با کلیه ملحقات الزامی است.
- خرید کالای موضوع ضمانتنامه به منزله قبول شرایط فوق است.
زمانبندی خدمات
- زمان پاسخگویی در خصوص ایراد دستگاه و اعلام شمول یا عدم شمول شرایط گارانتی حداکثر ۱ روز کاری پس از تحویل دستگاه میباشد.
- در صورت شمول گارانتی کالا حداکثر 3 روز کاری پس از تحویل تعویض میگردد.
- در صورت نیاز به تعمیر دستگاه (موارد خارج از گارانتی) زمان مورد نیاز جهت تعمیر قطعه پس از دوره تشخیص (3 روز کاری) به اطلاع مشتری خواهد رسید.
گارانتی در محل مشتری
- امکان بازدید، سرویس، رفع ایراد و ارائه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش در محل نصب دستگاه (محل مشتری) جهت تجهیزات حساس و تخصصی (سرور، ذخیره ساز…) با پرداخت هزینه در هر نقطه از ایران امکانپذیر میباشد.
- هزینه ارائه خدمات در محل بر مبنای نرخ ساعت کاری نفر/ساعت خدمات کارشناس فوق تخصصی تعرفه نرخ پایه خدمات فنی مهندسی انفورماتیک سال 1401 سازمان نظام صنفی رایانه ای قابل ارائه میباشد.
نکات قابل توجه در خصوص گارانتی رهنمون
- ملاک شناسایی کالا جهت استفاده از خدمات گارانتی، لیبل هولوگرام و یا کارت گارانتی این شرکت میباشد و زمان انقضا گارانتی براساس تاریخ ثبت شده بر روی کارت یا تاریخ ثبت در نرم افزار خدمات پس از فروش شرکت محاسبه میگردد.
- چنانچه پس از بررسی و تست فنی، کارشناسان شرکت مورد خرابی کالا را خارج از شرایط گارانتی تشخیص دهند، برگه گارانتی باطل و کالا به صاحب آن عودت داده می شود و فقط در صورت امکان، با اخذ هزینه تعمیر میگردد .
- خریدار با دریافت کارت گارانتی، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است .
- خریدار از تطابق سریال کالا با سریال درج شده در کارت گارانتی اطمینان حاصل نموده است .
- اکیدا توصیه میگردد از دورانداختن بسته بندی کالا در دوران گارانتی اجتناب فرموده و هنگام ارسال کالا برای سرویس یا استفاده از خدمات گارانتی و پس از فروش از بسته بندی اصلی کالا استفاده فرمایید. مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می باشد و صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح و یا صدمه دیدن در مسیر به عهده این شرکت نمی باشد.
- در صورت عدم مراجعه در سررسید تعیین شده، کالا به مدت 30 روز در انبار شرکت نگهداری شده و پس از آن تاریخ هزینه انبارداری به ازای هر روز 30000 ریال به کالا تعلق می گیرد که توسط مشتری قابل پرداخت میباشد. مدت زمان نگهداری کالا در انبار 2 ماه است.
- کالاهای آماده تحویل در صورت درخواست در حضور مشتری تست خواهد شد. در مواردی که گزارش تست همراه کالا ارائه میگردد تست حضوری انجام نخواهد شد.
- پیش از هر اقدامی، راهنمای استفاده از دستگاه و دیگر توصیه های سازنده را مطالعه فرمائید.